- Fysiurgisk Massage og behandlinger til dig og din sport.

Regler og retningslinjer for TOFTIUM Aps


Her kan du finde svar på mest stillede spørgsmål i forhold til Klinik & behandling:


Kan jeg bruge en henvisning fra egen læge hos TOFTIUM?

Vi modtager ikke henvisninger fra egen læge, da vi ikke er del af det offentlige sundhedstilbud.

Alle konsultationer og behandlinger foregår ved egenbetaling, med mindre at du er dækket af en forsikringsordning.


Hvor lang ventetid er der? 

Alt afhængig af kalenderen - som du har insigt i. - Der kan forekomme 1- 5 dages / ugers  ventetid alt afhængig af perioder.


Hvordan booker jeg tid hos TOFTIUM?

Du kan bruge vores Online booking formular, som du kan finde ved at klikke på kontakt i øverste fane på siden. 

Har du specifikke ønsker til tidspunkter, kan du skrive det i kommentarfeltet på formularen, eller på siden KONTAKT - Vi svarer typisk tilbage på mail, indenfor 24 timer.

Alternativt er du også velkommen til at ringe til klinikken på 27447686
- Du modtager på email en bekræftelse på det aftalte tidspunkt. Klinikkens patientformular er vedhæftet emailen.


Kan jeg bruge min ret til behandling inden for behandlingsgarantien på 30 dage hos jer? 

Desværre ikke, da vi ikke er del af det offentlige sundhedstilbud.


Behandler I børn og unge under 18 år? 

Ja, børn og unge under 18 er velkomne på klinikken. Dog kan det være mere begrænset, hvilke behandlingsmuligheder, som vi kan tilbyde. Vi behandler skader, i alle aldre men det er dog vigtigt, at der i første samtale bliver lavet en samtykkeerklæring på evt. behandlinger med forlædre og barn.
Du og dit barn er velkommen til at komme til en forundersøgelse, og på baggrund heraf at få kortlagt sine muligheder. 


Dækker min sundhedsforsikring ? 

Sundhedsforsikringer dækker forskelligt fra selskab til selskab, så derfor er der ikke et entydigt svar.

Du skal kontakte dit forsikringsselskab for at afklare med dem, om de vil dække en første konsultation hos os.
Hvis de vil dække konsultationen, modtager du et brev fra dem med deres tilsagn.

- Men du skal selv afregne i klinikken og derefter afregne med dit forsikringsselskab. 


Jeg vil gerne bestille en speciel behandling. 

Det er ikke muligt at bestille en specifik behandling ved første konsultation.

- Vi starter alle forløb med en samtale ved en første konsultation. Samtalen er gratis og tager ca. 20 min. 
På baggrund af samtalen, tilbyder vi dig de behandlinger, som der er indikation for.
- Du er velkommen til at kontakte klinikken, hvis du har spørgsmål til konkret behandling samt indikationerne for disse.


Jeg har modtaget et Gavekort til klinikken - men vil ikke have behandlinger derfra - Hvad gør jeg?

Du har været så heldig at få et gavekort til klinikken, men du ønsker ikke behandlinger derfra. 

Eneste mulighed er, at du kan sælge gavekortet til anden part. eller smide det ud. Pengene refunderes IKKE. 

Hvis du sælger dit gavekort, er det dog vigtigt at gøre den anden part opmærksom på, at vedkommende skal igennem en startsamtale før gavekortet kan anvendes.

Ofte hvis det er nye kunder gavekortet er købt til, vil det være inkluderet. 

Gavekortet har en gyldighed i et år, er det ikke brugt inden da, er det gået tabt. 


Jeg har fortrudt mit køb af et klippekort - hvad gør jeg?

Hvis du har købt et klippekort, og allerede har brugt kortet (klip heraf : Så er kortet i brug / låst")  og du kan IKKE  får refundere dine penge.

Har du derimod købt et klippekort, og ikke har taget det i brug, (At ALLE klip fortsat er der),  kan du godt få refundere beløbet men der fratrækkes et gebyr på 20% af det betalte beløb.

  • Det er ikke muligt at videre sælge dit klippekort til anden part, da det er personligt.  
  • klippekortet har en løbetid på 12 måneder, og er det ikke brugt inden der går det tabt. 


Jeg er ikke tilfreds med mit forløb - hvad gør jeg? 

Er du ikke tilfreds med den sundhedsfaglige behandling på TOFTIUM  eller oplever du, at dine patientrettigheder er blevet tilsidesat, vil vi meget gerne høre om dette direkte fra dig.

Du vil blive tilbudt et møde med mig,  hvor der afsættes god tid til dialog. Her får du en saglig begrundelse for forløbet, og vi hører din oplevelse af forløbet. Vi bestræber os på at besvare din klage inden for en uge.

Det er vigtigt for os at kende til utilsigtede hændelser eller fejl i behandlingen. Vi og sundhedsvæsenet kan generelt lære af utilsigtede hændelser og på den måde forebygge, at andre patienter bliver udsat for det samme.


Klager kan også indsendes til Styrelsen for Patientklager. 

Patienter kan klage, hvis man oplever fejl i den sundhedsfaglige behandling eller hvis man mener, at patientrettighederne er tilsidesat. Den sundhedsfaglig behandling dækker over undersøgelse og behandling.

Læs mere om “Klage over Sundhedsvæsnet” og deres rettigheder her https://stps.dk/da/borgere/klage-over-sundhedsvaesenet


Her kan du finde svar på mest stillede spørgsmål i forhold til Tøj og Sko afdelingen. 


Hvordan returnerer jeg en vare?

TOFTIUM  tilbyder 30 dages fri retur fra den dag du har købt og modtaget din ordre. Produktet skal være i original stand og må ikke være brugt eller vasket. Alle mærker skal sidde på varen.  - Skal du returnere sko, skal de returneres i den orginale skotøjsæske. 

Hvis du returnerer en vare, er det vigtigt, at du gemmer din kvittering for dit køb, eller byttemærke skal sidde på.

 

I har refunderet et forkert beløb.

Desværre kan der ske fejl. Hvis du mener at du ikke har fået det rigtige beløb refunderet, skal du kontakte os i butikken og opgive dit ordre nr og det korrekte beløb.

 

Ønsker du en anden størrelse?

Er du velkommen til at komme tilbage. Det er dog vigtigt du er klar over, at vi ikke tager bestillingsvarer retur. 

Det betyder, at hvis du har bestilt en varer, som vi ikke har på lager- tager vi KUN varen retur med en ekstra betaling. Da vi kan brænde inde med din bestilte varer. Derfor er det vigtigt du er opmærksom på, hvad du ønsker at bestille udover det der er i butikken. 

 

Jeg vil reklamere en vare. 

Skulle du opleve fejl med en vare, skal du lave en reklamation. Du kan læse mere om hvordan du reklamerer en vare her under rubrikken salg og leveringsvilkår. For mere information om reklamationer, se det med grønt: forbrugerklagenævnets hjemmeside.


VIGTIGT: 

Der kan forekomme ændringer på siden, og dette kan ske fra dag til dag.

Du skal være opmærksom på at der tages hensyn til eventuelle tryk fejl, og manglende skriv.

Find også vores side på FACEBOOK & INSTAGRAM.